Izza Zafirah
Status
Hai welcome to my blogger.Welcome to IzzaZafirah dangerous site.No harsh word allowed here. Please click button FOLLOW :D
Facebook Twitter SoundCloud Keek
I Heart You
Saturday, 13 October 2012 • 10:17 • 0 comments



Hello peeps , malam ni Fira rasa rajin nak sambung berceloteh ^^ Kali ni Fira nak cerita pasal orang yang Fira sayang sesangat . Ketat-ketat . Tolong jgn amik dia dari Fira . Fira harap hubungan dan persahabatan kami till Jannah . Insyaallah .
Okay , firstly Fira ada group kat sch , kami rehat sesama , jalan sesama dan hampir segalanya bersama.
Group Fira bernama " Looperz " the mean is " Love Of Person" . Group Fira ada 9 ahli dan Fira nak add lagi 4 orang yang selalu rapat dengan kami even bukan sama kelas .







Looperz <3

     
Ni Huda , dia yang paling kecil sekali , dia ni cute , baik , cun .
Yg penting , Fira sayang dia.


                                                        
Ni Nadia , dia ni happening , dia cun , dia baik .
Yg penting , Fira sayang dia.

Ni Jaja , susah nak snap pict dia , dan akhirnya dia nak.
Dia baik tau , yg penting Fira sayang dia.


Okay , yg sebelah Fira tu Fatin , dia ni kekadang gila sikit .suka melawak.
Yg penting Fira sayang dia.

Yg sebelah kiri tu , Wawa , dia ni chubby , comel , baikhati.
Yg penting Fira sayang dia.

 

Ni Nisa . Kami panggil dia KK kekadang , dia ni photogenic , dia ni ckp biar jujur rite ?
Yg penting Fira sayang dia.


Okay , ni la yang Fira kata lagi 4 org tu , mereka dari kiri Myra , Lella , Biela dan Aisyah .
Fira sayang mereka .


Okay , ni yang terspecial because dia ni boyfie kitee , Yang pakai baju belang tu dia , comel kenn ?
Ya , Fira sayang awak , Ajoi . Me love You .



Kenal ni siapa ? Ni ialah kitaa , nama kita Izza Zafirah .
Known as Fira :) Taken by , M.Z.N .




Best regards,
Fira

Disclaimer


Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox.

Profile
My love




Followers
Talk here



Old Stories



We dont remember the day, but we remember the momments


Credits!



Template By: Yaya Hatsumi
Big helped: Wanaseoby Afiqah
Owner: Fira
Edit by: Sya Fiqa
Header and cursor: Shahirah