
|
I Heart You
Saturday, 13 October 2012 • 10:17 • 0 comments ![]()
Hello peeps , malam ni Fira rasa rajin nak sambung berceloteh ^^ Kali ni Fira nak cerita pasal orang yang Fira sayang sesangat . Ketat-ketat . Tolong jgn amik dia dari Fira . Fira harap hubungan dan persahabatan kami till Jannah . Insyaallah .
Okay , firstly Fira ada group kat sch , kami rehat sesama , jalan sesama dan hampir segalanya bersama. Group Fira bernama " Looperz " the mean is " Love Of Person" . Group Fira ada 9 ahli dan Fira nak add lagi 4 orang yang selalu rapat dengan kami even bukan sama kelas . ![]() Looperz <3 ![]()
Ni Nadia , dia ni happening , dia cun , dia baik .
Yg penting , Fira sayang dia.
Ni Jaja , susah nak snap pict dia , dan akhirnya dia nak.
Dia baik tau , yg penting Fira sayang dia.
Okay , yg sebelah Fira tu Fatin , dia ni kekadang gila sikit .suka melawak.
Yg penting Fira sayang dia.
Yg sebelah kiri tu , Wawa , dia ni chubby , comel , baikhati.
Yg penting Fira sayang dia.
Ni Nisa . Kami panggil dia KK kekadang , dia ni photogenic , dia ni ckp biar jujur rite ?
Yg penting Fira sayang dia.
Okay , ni la yang Fira kata lagi 4 org tu , mereka dari kiri Myra , Lella , Biela dan Aisyah .
Fira sayang mereka .
Okay , ni yang terspecial because dia ni boyfie kitee , Yang pakai baju belang tu dia , comel kenn ? Ya , Fira sayang awak , Ajoi . Me love You . Kenal ni siapa ? Ni ialah kitaa , nama kita Izza Zafirah . Known as Fira :) Taken by , M.Z.N .
Fira
|
Disclaimer ![]() Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox. Profile
My love
![]() Follow @izza_zafirah Followers
Talk here
Old Stories ![]() Credits! ![]() Big helped: Wanaseoby Afiqah Owner: Fira Edit by: Sya Fiqa Header and cursor: Shahirah |