
|
HangOut
Wednesday, 21 November 2012 • 09:14 • 0 comments ![]()
Haii , sudah lama jari jemari Fira tidak menari di atas keyboard ini :')
Malam ni tetiba terasa rajin nak update blog comel ni . Ueww , haha . Kami rancang nak pergi hang , tapi mereka ckp nak pergi tu macam real tapi tak real . Nak hang , cakaplah betulbetul , comfirmkan dulu ken :) Ni , call kite pun tak nak . Hmm , lupakan about tu . Tadi pergi juga hang dengan WAFA and HUDA and AJOI *ajoi tu sekejap je , dia da bosan dgn kami . jumpa kwn dia terus dia lepak dgn kwn dia . Seharian tak nampak batang hidung dia .
Kalau diikutkan hati ni memang SEDIH dengan dia , sedih sangat :'(
HUDA bengang dgn dia , Fira ? erm , entahlah ? WAFA pulak tak tahu la mrh dia ke tidak , kesian WAFA tadi , dia pening , sedih la sebab DIA seorang je lelaki yang kami harapkan dapat bantu . Apakan daya , kenn . Anyway , perjalanan kami bermula drpd Fira bertolak ke Telok Mas :) Fira naik kereta nak dijadikan cerita , Fira fikir kalau Huda tak boleh naik bas tapi dia nak ikut , bolehlah dia tumpang Fira sekali pergi MP kebetulan makngah Fira kerja dekat dengan situ . Abistu macam mana dengan AJOI , nak campak kat mana ? So , Fira dibagikan tugas untuk menghantar mesej kepada AJOI . Fira hantar mesej lebih kurang mcm ni la " Awak , ni Fira . Esok awak dtg kat depan SMK PERNU pukul 8:oo sebab tak jadi naik bas , naik kereta makngah kita ." Then , selalunya dia memang takkan balas sebab takde kedit . Lagipula , waktu da pukul 12 lebih . Then , ada mesej masuk , tertera nama AJOI , biar betul dia reply mesej , tak pernah pernah . Then , Fira open la text tu . Ternganga mulut Fira baca :O Ayat tu mcm ni . " Nak pegi mana pagi pagi hah ! "First time org reply mcm tu , tak boleh ke berbudi bahasa sikit . Maaf kalau mulut Fira sedikit ganas pada malam ini dan ketidakpuas hati Fira . Maaf sesangat . Fira reply macam ni . " Tak nak suda , tanyalah Wafa "Then , dia text mcm ni . " Bukakke MP nye pagi pagi tu , awal sangat ."Ermm , ckplah awal awal yang orangnya itu kakak dia . Okay , kenapa kenapa dan kenapa . Ayat kakak dia seakan akan memerli Fira . Patah Seribunyaa . Fira text balik mcm ni . Fira da kekurangan idea utk bercakap apa lagi utk menerangkan perkara yg senanya . " Kalau macam tu , nanti bagitau dia suruh tanya Wafa esok " Okay , tu je yang Fira reply , then Fira tak tahu la kenapa kakak dia reply macam ni . " Basuh and sidai baju dulu baru boleh keluar !! "Oh goshh , Fira tersentap . Whatever la , terus terjatuh phone yang Fira pegang tu . Fira sakit hati dengan jawapan itu , macam lah Fira ni tak reti basuh and sidai baju . Fira hari-hari buat semua tu la ! Fira reply mcm ni . " Baju da basuh , sidai je belum "Okay , lepas tu kakak dia da tak reply papepun . AdoiHaihai , Fira gentar sangat , malam tu pun tidur tak nyenyak , makan ta banyak :) Mandi 1 jam . Fira risauu , kenapa kakak dia reply macam tu , dia marah ke tak ehh , serba salah pulak . Okay , misi panginya pergi ke rumah HUDA dengan berjalan kaki . Rasa macam nak mampos jalan kaki dari SK TELOK MAS pergi ke BUKIT LARANG . Tapi , hebat jugak kiteorg boleh sampai rumah HUDA . Dengan flathighheels nye lagi :D . Then , ayh hHUDA hantar balik kat SKTM . Nasib , tak kena jalan kaki lagi ^^ kalau tak maybe Fira dan kawan Fira akan PENGSAN . Tunggu , tunggu tunggu budak pakai baju warna biru SUPERMAN dan semestinya beg SAG warna PURPLE . Okay , kami tak sabar , cikgu pandang-pandang , kami jalan ke kedai makan berdekatan , tehn nmpk kelibat lelaki yang ditunggu tunggu . Ajoi , jyeah tepuk tangan :3 Dia sampai . Tunggu dan tunggu lagi dekat BUSSTOP . *berhentibas . Bas tu da la macam tinsardin yang tak sedap dimakan tu . Lastly , kami pilih teksi je la . Sampai sana sunggu bosan , taktau hala tujuan , da macam orang gila merayap rayap . Okay , kami pilih MAHKOTA PARADE utk memenuhkan perut kami dengan muatan yang sedap . FOOD COURT je kut . Anyway , tak makan pun senanya . Waktu kat food court itulah kami ditinggalkan olehnya . Erm , tape . ta marah pun . Okay , lepas tu kami melintas pergi DP balik beli tiket ISTANBUL AKU DATANG . Main game , pusing-pusing . Lepak-lepak . Time showing . Jyeahh . ISTANBUL AKU DATANG sungguh romantik , lawak , happening , everthing la . Filem tu memang touching . Apa-apapun kami enjoy tengok wayang <3 Akhirnya , Lisa Surihani ( Dian ) berkahwin dengan Beto ( Harris ) Then , kami pergi makan dekat KFC . Okay , kami balik dalam pukul 3:3o petang . Awal kenn . Wafa da pening , Huda tak buleh balik lambat . So kami ambil jalan yang TERBAIK . Fira pulak call makngah Fira amik dkt MP . Fira balik office makngah dulu sampai makngah habis kerja. Anyway duduk kat office makngah tu berjam-jam memang tak bosan . Best . Main gamela , mesej huda , bergosip la . Asyik-asyik kena panggil dgn makngah , sebab untie untie kat sana tu nak berkenalan dengan Fira . Ouh , famousnya , Haha . Then , ada boss cina perempuan tau dia duduk sebelah Fira . Dia kata Fira tinggi . Wow , dia tanya Fira form berapa then dia kata Fira tinggi . Haha , dlm kls Fira di kira-kira sederhana . Boss cina tu memang peramah .Akhir sekali , Fira mesin kertas utk dikitarsemula . Best sangat main mesin kertas tu . Zeeett Zettt . haha . Okay, setakat ni sahaja :) Bubye :* Best regards,
Fira
|
Disclaimer ![]() Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox. Profile
My love
![]() Follow @izza_zafirah Followers
Talk here
Old Stories ![]() Credits! ![]() Big helped: Wanaseoby Afiqah Owner: Fira Edit by: Sya Fiqa Header and cursor: Shahirah |