Izza Zafirah
Status
Hai welcome to my blogger.Welcome to IzzaZafirah dangerous site.No harsh word allowed here. Please click button FOLLOW :D
Facebook Twitter SoundCloud Keek
Scenery
Thursday, 25 October 2012 • 06:11 • 0 comments


Ting tong :) have been long time , i didn't write in this belogg .
Okay , kali ni Fira nak story about Fira ni seorang yang sangat PHOTOGENIC *ouhh , perasannnya . Okay Fira suka tengok pemandangan yang cantik , cute cute . everthing la yang sangat unik .
Fira juga sangat suka snapping picture yang unik , pemandangan yang menyejukkan mata dan whatever.
Itulah , diri Fira yang sebenarnya selepas yang lain-lain .
Mehh , Fira tunjuk picture - picture yang cantik-cantik .




First , look it is so unique . Love it . 


See , picture ni nampak blur di hadapan dan so unique di belakang . 


Ni pulak , dia on-focus kat pokok masa musin winter tu . 


Wow , this is amazing . Bunga itu nampak menyerlah . 


Okay , yang last ni Fira paling suka because di hadapan sangat menyerlah dan ia warna pink.
Warna favourite Fira . 


Okay , sampai sini sahaja cerita Fira pada hari ini , Fira tak nak cerita panjang lagi .
Okay Fira nak ucap something ni .

Selamat Hari Raya AidilAdha 


Best regards,
Fira

Disclaimer


Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox.

Profile
My love




Followers
Talk here



Old Stories



We dont remember the day, but we remember the momments


Credits!



Template By: Yaya Hatsumi
Big helped: Wanaseoby Afiqah
Owner: Fira
Edit by: Sya Fiqa
Header and cursor: Shahirah