
|
Scenery
Thursday, 25 October 2012 • 06:11 • 0 comments ![]()
Ting tong :) have been long time , i didn't write in this belogg .
Okay , kali ni Fira nak story about Fira ni seorang yang sangat PHOTOGENIC *ouhh , perasannnya . Okay Fira suka tengok pemandangan yang cantik , cute cute . everthing la yang sangat unik .
Fira juga sangat suka snapping picture yang unik , pemandangan yang menyejukkan mata dan whatever.
Itulah , diri Fira yang sebenarnya selepas yang lain-lain .
Mehh , Fira tunjuk picture - picture yang cantik-cantik .
First , look it is so unique . Love it .
See , picture ni nampak blur di hadapan dan so unique di belakang .
Ni pulak , dia on-focus kat pokok masa musin winter tu .
Wow , this is amazing . Bunga itu nampak menyerlah .
Okay , yang last ni Fira paling suka because di hadapan sangat menyerlah dan ia warna pink.
Warna favourite Fira .
Okay , sampai sini sahaja cerita Fira pada hari ini , Fira tak nak cerita panjang lagi .
Okay Fira nak ucap something ni . Selamat Hari Raya AidilAdha
Best regards,
Fira
|
Disclaimer ![]() Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox. Profile
My love
![]() Follow @izza_zafirah Followers
Talk here
Old Stories ![]() Credits! ![]() Big helped: Wanaseoby Afiqah Owner: Fira Edit by: Sya Fiqa Header and cursor: Shahirah |