Izza Zafirah
Status
Hai welcome to my blogger.Welcome to IzzaZafirah dangerous site.No harsh word allowed here. Please click button FOLLOW :D
Facebook Twitter SoundCloud Keek
I Can't Face It Alone.
Friday, 26 April 2013 • 13:48 • 0 comments



              Hai theree, Izza dah jumpa the best superman for me, Maybe ? And I LoveHim. Act, dari tahun lepas ada laa jugaa minat dia. Kenal dia ni dah lama from my besties kat sekolahrendah. Tahun lepas, ada laa admire dia ni bila masuk je SMKTM. Yelaa, tengok dia kut yang paling handsome. Ahaaaa  :D
Okay, straight to the point. Nama dia Aiman Fitri Hamzah. Kampung dia dekat jee dengan rumah nenek Izza. Serkam and Tedong. Naik basikal, jalan kaki pun dah boleh sampai. Izza Sayang Dia . Sayang Dia Sangat. Izza Sayang PandaKeding . Upps, Izza dah tak boleh panggil dia Keding kut :( Ada orang marah nanti. So, Izza terpaksa laa mengalah dengan dia, padahal tak pernah pun teringin nak ikut dia :3 Tak pernah sakali pun :'/ Kenal dia pun baru tadi tengok , tatap wajah dia. Hmm. Okaylah, maybe Izza boleh panggil dia dengan apa apa panggilan lain like Aiman, Arman or Matang. Okay kut, janji tak panggil dia Keding dah :'< Hmm, dia panggil Izza Tembamm BammBamm. Sampai sekarang dia tak jawab lagi soalan Izza , kenapa panggil Izza tembam . Hikks, taulahh pipi kitaa ni dah naik menaik :3 Izza baru je couple dengan dia SemingguSehari. Dia punya adik angkat kesayangan and kawan perempuan yang dekat hostel tu cari pasal . Okay, Izza sabar , tahan je airmata ni. Orang kata jelous ni tandanya sayang.

I admit it, Izza Sayang Arman. Sayang gilaaa okay. 

Izza pelik kenapa FatinN and TashaJ boleh tau everthing. Setiap Seconds, Minutes, Hours and Day. Hmm, serious pelik. Izza takde story langsung kat mereka. Idon'tknow apa masalah mereka ni -_-
Izza happy gilaa, rabu haritu date dgn dia. First date, siapa yg tak segan gila gila , lagi lagi bila Izza yang panggil dia :3 Haha. Lol.
Hmm, then tadi *JUMAAT* waktu PJ. Tetiba TashaJaafar tarik tangan, badan Izza . Then, dia kata "Izza, kenapa kau couple dengan Arman" Aku jawab laa, " Kenapa, apa masalahhnyaa" Then, dia kata " Kau tau tak Hana , adik angkat Arman. Kesian dia tau. Asal kau mintak couple dekat crush kau yang dulu tuu , Firdaus Yahaya." Aku kata dalam hati " LOL, macam mana kau boleh tahu everthing ni. Melampau gilaa." Jujur Izza kata Izza nak nangis kat situ juga tapi nanti Izza kena bash :'( Izza sentap gila . Allah je kut yang tau macam mana ada orang tarik kita then cakap something yang menyakitkan hati ni . Gila SENTAP ! Then, Izza terfikir, salah aku ke weyy , salah aku ke . Aku ke yang rampas Arman dari Hannah. Izza tak kenal Hannah tu pun . Tadi juga Wafa kata Hannah ada kat library. So, Izza nak jumpa dia , nak kenal kenal dia. Nak explain. Nak jernihkan keadaan. Nak betulkan kesilapan. Then , tetiba TashaJaafar again menyelit duduk sebelah Hannah tu. Izza belum sempat nak cakap apaapa. Entah apa yang TashaJaafar tu cakap dengan dia. Sampai boleh jadi macam ni. Sampai malam ni si Hannah tu ini itu Izza. Okay, jujur dan ikhlas dari hati yang suci murni .
Dikk, Akak takde niat pun nak bash kau ke apa ke. Kau je salah faham dikk. Sorry laa akq kata ni , bukan akq yang tergedikgedik okay. Akq pun tak faham la. Tetiba benda ni terjadi. Akak bukan jenis orang yang terus ini itu orang tanpa sebab. See, kalau akq ni tak peduli perasaan kau dik. Akak , takkan cari kau sampai ke kelas kau laa. Penat je akq datang kelas kau, tarik kau. Explain tapi lastly macam ni jadi. Onemorething dik, sorry ehh. Akak memang gila SENTAP tengok adik RT then post kat wall KakPiqaChomot. Seolah Olah, macam akq ni BarbieDoll untuk dipermainkan perasaannya. Jangan fikir dik, kau rapat dengan senior, kau boleh buat macam tu sukahati kau je. Akak memang dah label kau sebagai Orang Yang Tidak Beradab. Seriously. Akak pun fikir , akak taknak ada gaduh ni. Hidup tak tenang. Trust me. Akq pun taknak simpan dendam kat kau dikk. Akak rasa , we need to discuss it. SlowTalk. Akak penat and yang pasti kau pun penat kenn dikk. Akak menangis lepas baca tweet tweet kau dikk. I admit it, Akakk RT tweet kau tu. Waktu tu akakk gilaa Sentap. Mcm tu ke kau layan senior dikk. Kalau dulu , aku hormat senior akq. Sorry gilaa, akq jenis yang jujur. So, akq tak suka ada orang mcm ni buat kat akq mcm ni. Akq dah penat dikk. Akq mintak maaf laa. Akq taknak ada sebarang pergaduhan di antara kita. Iwish.



Waktu Izza nangis, Alhamdulillah. Kawan Kawan Izza ada di tepi, depan, belakang Izza.  Dieorg bagi semangat kat Izza. Jasa korang sangat Izza hargai. Izza tak tau macam mana rasanya bila kena faced semua ni ALONE .

 AtikahHanifah : ThankYouu, Mekasih sangat sangat. Kau bagi aku semangat supaya kuat. Kau pun kuat weyh. Aku menangis baca belog kau. Aku sayang kau. You make my life complete. Seriously, aku menangis baca kata kata semangat yang kau bagi kat aku. Tak tahu laa, aku rasa terharu gilaa. Aku sayang kau, kau pun kuat weyh. Kau boleh hadapi semua tu. Aku pun boleh :') 

KayKay dia ni garang sikit. Bila Izza tweet "Kenapa tak boleh berhenti menangis" Dia reply " Because you cant " Okay , I realize that. I can't stop it. Then dia tweet , maybe dengan cara menangis tu kita akan lebih tenang. Okay , Ifeel ketenangan tu.
Then , wanna say ThankYou very much kepada LalaLella :') Ecah :') Biela :') Aida :') and lain lain . Sayang korang gilaaaa sayangg.
And now, I feel better . Maybe lepas cousin Izza sampai sini . Izza dapat lupakan kejap masalah masalah ni semua :') Izza percaya, Izza can faced it . Maybe bukan untuk faced it alone but with my superb friends :) Really appriciate it .
Hmm, entry kali ni panjang gilaa. Orang tengah hilang mood punya feeling. Penat tengkuk hadap laptop sampai pukul 4:oo lebih ni. Tidur dulu :) KBaii. 


Best regards,
IzzaZafirah

Disclaimer


Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox.

Profile
My love




Followers
Talk here



Old Stories



We dont remember the day, but we remember the momments


Credits!



Template By: Yaya Hatsumi
Big helped: Wanaseoby Afiqah
Owner: Fira
Edit by: Sya Fiqa
Header and cursor: Shahirah