
|
Sarah Aqilah :*
Saturday, 4 May 2013 • 13:11 • 0 comments ![]()
Heyy thereee :') Today , wanna story about my pet sister. And, I love her so much damn more many. Ahaaaa, OhMyEnglishh :O
Izza berangkat dengan dia tahun ni. Masa first masuk sekolah, Izza memang dah admire adik ni. Then, untuk cam dia Izza tengok beg OrenMerah Meow dia :) Let's me give little intro about Sarah ;) Name: Siti Sarah Aqilah Binti Hishammuddin.
Dear SarahAqilah , Sorry akak curi gambar awak sayang ;) Heee :* BudakGemokComel.
Dear, cuma ingat apa yang kita dah janji. Kita KUAT kenn :') We can faced it :) Life must Go On. Move On. Sarah ada AbgAmir and AkqIzza selain family and rakan Sarah. Sarah boleh luahkan rasa sedih, gembira atau apaapa je dengan kami. Kami boleh bantu Sarah. Akq dengan AbgAmir sayang gila kat Sarah :'*Okay, it's already 4:oo a.m. Hmm :) Bubyee. Sampai sini ajeeee. Best regards,
IzzaZafirah
|
Disclaimer ![]() Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox. Profile
My love
![]() Follow @izza_zafirah Followers
Talk here
Old Stories ![]() Credits! ![]() Big helped: Wanaseoby Afiqah Owner: Fira Edit by: Sya Fiqa Header and cursor: Shahirah |