
|
Final Exam and PBS
Tuesday, 23 October 2012 • 03:03 • 0 comments ![]() Hello peeps , minggu exam ni Fira jarang online facebook , twitter dan blog kesayangan Fira ni. Rindu la pulakk , kat teman tapi mesra Fira. Anyway Fira happy dapat tengok muka dia hari hari . Muka dia membakar semangat untuk Fira jawab exam yang memeningkan kepala tu . Haha . Sayang Awak . ![]() Waktu exam masatu ada yang senang dan ada yang susah , ada yg ikut logik dan ada yang main hentam and tan-tan-tut . Well , hak meniru hak kami rite ? Kalau la boleh , nak aja pakcik google ni sentiasa ada kat sebelah aku , haha . Dapatla surf rite . ![]() Okay hari ni , Selasa hari terakhir Final Exam . Jyeahh :) Happy Happy . *fakesmile* The War Is END ! Freedomm . Ceyt x) Keputusan belum dapat lagi Fira oii , Aku nampak ada setengah cikgu mula membuat muka tidak PUAS HATI atas keputusan anak murid mereka , takut aku nak hadap muka cikgu tu esok . Seram , Alahaiii . ![]()
Anyway , disebabkan PMR , kami da takde , so kami kena buat memacam , dan untuk hari selepas exam ni , hadap kertas kertas PBS yang menimbun setinggi gunung everest .
Betul , tak tipu . Fail aku je da mampat dengan lembaran evindens . OhhMaii , every mesti wajib la buat PBS . Penat dan kekadang Happy :) Okay , that's it . Bubye <3 Best regards,
Fira
|
Disclaimer ![]() Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox. Profile
My love
![]() Follow @izza_zafirah Followers
Talk here
Old Stories ![]() Credits! ![]() Big helped: Wanaseoby Afiqah Owner: Fira Edit by: Sya Fiqa Header and cursor: Shahirah |