Izza Zafirah
Status
Hai welcome to my blogger.Welcome to IzzaZafirah dangerous site.No harsh word allowed here. Please click button FOLLOW :D
Facebook Twitter SoundCloud Keek
Final Exam and PBS
Tuesday, 23 October 2012 • 03:03 • 0 comments



Hello peeps , minggu exam ni Fira jarang online facebook , twitter dan blog kesayangan Fira ni.
Rindu la pulakk , kat teman tapi mesra Fira.
Anyway Fira happy dapat tengok muka dia hari hari . Muka dia membakar semangat untuk Fira jawab exam yang memeningkan kepala tu . Haha . Sayang Awak .





Waktu exam masatu ada yang senang dan ada yang susah , ada yg ikut logik dan ada yang main hentam and tan-tan-tut .
Well , hak meniru hak kami rite ?
Kalau la boleh , nak aja pakcik google ni sentiasa ada kat sebelah aku , haha .
Dapatla surf rite .





Okay hari ni , Selasa hari terakhir Final Exam . Jyeahh :) Happy Happy . *fakesmile*
The War Is END !
Freedomm . Ceyt x)
Keputusan belum dapat lagi Fira oii , Aku nampak ada setengah cikgu mula membuat muka tidak PUAS HATI atas keputusan anak murid mereka , takut aku nak hadap muka cikgu tu esok . Seram , Alahaiii .


Anyway , disebabkan PMR , kami da takde , so kami kena buat memacam , dan untuk hari selepas exam ni , hadap kertas kertas PBS yang menimbun setinggi gunung everest .
Betul , tak tipu . Fail aku je da mampat dengan lembaran evindens .
OhhMaii , every mesti wajib la buat PBS .
Penat dan kekadang Happy :)
Okay , that's it . Bubye <3


Best regards,
Fira


Disclaimer


Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox.

Profile
My love




Followers
Talk here



Old Stories



We dont remember the day, but we remember the momments


Credits!



Template By: Yaya Hatsumi
Big helped: Wanaseoby Afiqah
Owner: Fira
Edit by: Sya Fiqa
Header and cursor: Shahirah