
|
Obsesi
Wednesday, 24 October 2012 • 02:41 • 0 comments ![]() Hello peeps, lama rasanya ta bercerita lagi . Cewahh x) baru semalam kut . Okay nak share about something that Fira rasa da MUAK untuk didengari (: Sejujur-jujurnya , memang Fira rasa Fira da terlalu extra obses dengan ALAM MAYA . Means terlalu selalu online facebook , twitter , blogging dan sebagainya. Sampaikan boleh dikatakan hampir 24/7 mesti hadap lappy ni la . Boleh juga kata Fira hampir lalai . Ya Allah , hebat sungguh ALAM MAYA ni . Then , bagi Fira la , Fira online semua ni pun sebab nak tenangkan dan rehatkan minda selepas penat belajar si sekolah dan penat bergaduh dengan adik . Itu sahaja , anyway kekadang Fira nak lepaskan RINDU pada sang dia . Okay , senanya kalau Fira da setiap hari hadap lappy ni , ibu Fira akan mengeluarkan vokalnya yang cukup bahaya tau ! Ibu Fira akan cakap . " Masuk ASRAMA je lah tahun depan "Grrrr , tak nak tak nakk . Cukuplah aku menderita masa sebulan aku tinggal kat hostel SMKA Tun Perak . Ya Allah . Berdasarkan pengalaman aku la , duduk ASRAMA ni kekadang ni memang BEST teramat but masalahnya waktu Fira pindah tu , memang tensoin gila dengan sorang cikgu bajet alim ni . Bab mengutuk bagai bagi kat dia . Dia pakar :p Bukan sebab nak bersikap kurang ajar tau nak kutuk cikgu ni . Dia tu yang berlagak bagus , and then jadi WARDEN tu beragak sikit . Bila PELAJAR sakit , dia kena bertanggungjawablah even waktu tu pukul 11:30 like that . Fira cakap ni pun , memang Fira yang alaminya , Fira waktu tu TONSIL , niat Fira malas nak susahkan Cikgu Hasni . Then , mintak la izin AJK ASRAMA nak call ibu . Abistu , AJK ulak gitau cikgu masa cikgu round blok ASRAMA. Grr , Ya Allah memang tahan telinga ni je la , dengar cikgu tu kutuk Fira . Da la tak nak tanggungjawab then kutuk maki hamun kita lagi pulak tu -,- Okay , Fira rasa da banyak sangat Fira cerita ni . Penat la pulak :3 Okayy , that's it for a day :) See you soon . Bubye , Me Love You <3 LotofLove : Fira Best regards,
Fira
|
Disclaimer ![]() Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox. Profile
My love
![]() Follow @izza_zafirah Followers
Talk here
Old Stories ![]() Credits! ![]() Big helped: Wanaseoby Afiqah Owner: Fira Edit by: Sya Fiqa Header and cursor: Shahirah |