Izza Zafirah
Status
Hai welcome to my blogger.Welcome to IzzaZafirah dangerous site.No harsh word allowed here. Please click button FOLLOW :D
Facebook Twitter SoundCloud Keek
Obsesi
Wednesday, 24 October 2012 • 02:41 • 0 comments


             
Hello peeps, lama rasanya ta bercerita lagi .
Cewahh x) baru semalam kut .
Okay nak share about something that Fira rasa da MUAK untuk didengari (:
Sejujur-jujurnya , memang Fira rasa Fira da terlalu extra obses dengan ALAM MAYA .
Means terlalu selalu online facebook , twitter , blogging dan sebagainya.
Sampaikan boleh dikatakan hampir 24/7 mesti hadap lappy ni la .
Boleh juga kata Fira hampir lalai .
Ya Allah , hebat sungguh ALAM MAYA ni .
Then , bagi Fira la , Fira online semua ni pun sebab nak tenangkan dan rehatkan minda selepas penat belajar si sekolah dan penat bergaduh dengan adik .
Itu sahaja , anyway kekadang Fira nak lepaskan RINDU pada sang dia .
Okay , senanya kalau Fira da setiap hari hadap lappy ni , ibu Fira akan mengeluarkan vokalnya yang cukup bahaya tau !
Ibu Fira akan cakap . 

" Masuk ASRAMA je lah tahun depan "
Grrrr , tak nak tak nakk . Cukuplah aku menderita  masa sebulan aku tinggal kat hostel SMKA Tun Perak . Ya Allah .
Berdasarkan pengalaman aku la , duduk ASRAMA ni kekadang ni memang BEST teramat but masalahnya waktu Fira pindah tu , memang tensoin gila dengan sorang cikgu bajet alim ni .
Bab mengutuk bagai bagi kat dia . Dia pakar :p
Bukan sebab nak bersikap kurang ajar tau nak kutuk cikgu ni .
Dia tu yang berlagak bagus , and then jadi WARDEN tu beragak sikit .
Bila PELAJAR sakit , dia kena bertanggungjawablah even waktu tu pukul 11:30 like that .
Fira cakap ni pun , memang Fira yang alaminya , Fira waktu tu TONSIL , niat Fira malas nak susahkan Cikgu Hasni . Then , mintak la izin AJK ASRAMA  nak call ibu .
Abistu , AJK ulak gitau cikgu masa cikgu round blok ASRAMA.
Grr , Ya Allah memang tahan telinga ni je la , dengar cikgu tu kutuk Fira .
Da la tak nak tanggungjawab then kutuk maki hamun kita lagi pulak tu -,-
Okay , Fira rasa da banyak sangat Fira cerita ni .
Penat la pulak :3
Okayy , that's it for a day :)
See you soon .  Bubye , Me Love You <3
LotofLove : Fira




Best regards,
Fira


Disclaimer


Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox.

Profile
My love




Followers
Talk here



Old Stories



We dont remember the day, but we remember the momments


Credits!



Template By: Yaya Hatsumi
Big helped: Wanaseoby Afiqah
Owner: Fira
Edit by: Sya Fiqa
Header and cursor: Shahirah