Izza Zafirah
Status
Hai welcome to my blogger.Welcome to IzzaZafirah dangerous site.No harsh word allowed here. Please click button FOLLOW :D
Facebook Twitter SoundCloud Keek
About
Saturday, 13 October 2012 • 11:17 • 0 comments



  Hello peeps , i wanna to intro mind back (:
Nama Fira Izza Zafirah Binti Ahmad Tarmizi , I'm thirteen years old . I studying at SMK Telok Mas .
Exactly , Fira bukannya berasal daripada SK Telok Mas , Fira daripada SK Pulai .
Then , Fira dapat 8A dlm UPKK dan 4A 1B dlm UPSR . Fira dpt tawaran utk ke Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Tun Perak .
Jyeah , hostel dia yang terbaik , best tapi memenatkan .
Fira duduk sana sebulan aja , then Fira pindah Telok Mas atas sebab tertentu .
Then , bila Fira masuk Telok Mas , Fira dpt ramai kwn , masa first Fira masuk , ada ramai jugalah yang tak suka Fira , anyway , lepas dieorg siasat , Fira ni baik * cehh puji diri sendiri takpe rite ? *
Now , Fira happy bersekolah at SMKTM dan Fira pasti Fira tak salah memilih sekolah .
Berbalik semula kepada intro mind , Okay Fira ni sensitif , kekadang Fira emo dan ego . Fira juga kekadang pemalu ta bertempat juga Fira ni mengada sikit dan kuat merajuk . Semua orang pena alaminya rite ? Fira ta perfect , Nobody Perfect rite ?
Tapi Fira ni seorang yang kuat , penyabar , senang dipujuk dan Fira ni seorang yang suka membantu kawan . Ya betul , Fira tau semua tu sebab , tu diri Fira , Fira tau diri Fira mcm mana .
Okay dan lagipun nama Fira Izza Zafirah is

" KekuatanKu PertolonganKu " 

Okay , sambung lagi , I'm takenn * rasa nak sepak je kalau ada org kat facebook IM kata nak couple boley ? *
Ehh , menyampahhlahh , then memintak number aku sesukahati .




Okay , buah hati pengarang jantung Fira ialah Muhammad Zulhilmie Nuzairi .
Aku sayang dia , okay Fira bagi sedikit info tentang dia kay .

 \ Short Info /

 * Muhammad.Zulhilmie.Nuzairi
* Ajoi

* sportthirteen
* 1 Arif SMKTM .

Okay da , da nanti kalau bagi panjang-panjang ada yang nak merampas ><

Eh , tak boleh main rembat dia sesukahati je tau , dia tu kita punya .
Okay , Fira sayang dia sesangat . ILYFATY .
Okay , citer pasal kengkawan Fira pulak kay , dulu waktu sch rendah , Fira ta akan pernah nak ada BESTFRIENDS sebab dulu semua kwn sch rendah Fira ta buleh dipercayai .
Now , Fira happy because Fira ada group yang selalu ambil berat pasal Fira , Fira juga sering ambil berat pasal dieorg , dieorg ni sporting . Fira sayang dieorg . Nama group Fira LOOPERZ .
LooPerz

Okay , Looperz Fira nak cakap sikit Fira sayang korang <3 Korang boleh dianggap sebagai nyawa Fira . Tanpa korang Fira ta bernafas . Okay , korang juga dianggap sebagai tulang belakang Fira . Fira sayang korang . Jangan tinggalkan Fira . My besties forever . 

* Atikah Hanifah - single -

* Nur Huda - single -
* Arish Wafa Ilyanie - taken -
* Nadia Athirah - single -
* Nur Khairunnisa - taken -
* Fatin Zaffirah - taken -
* Farah Atikah - single -
* Nurfaizah - single -


BESTFRIENDS


- Lella
- Biela
- Myra
- Aisyah
- Mirsya Norfatihah
- Iffa Wahida
- Farah Hanani
- Arfa Adyla
- Nurul Nisa
- Mira Hassan
- Eiqa
- Ika Di Dots

- Nana
- Rash
- Auny
- Aiza
- Wani
- Aina
- Nurin
- Piaa
- Dyba
- Wawa

Okay , maybe sampai sini saja , hari ni Fira tidur kat rumah nenek Fira dan satu bilik dgn nenek Fira , nenek Fira da bising da ckp off laptop , tidur .

Okay , Fira nak tidur dulu , bubye  .
Salam sayang drpd Izza Zafirah .  :*




Best regards,
Fira

Disclaimer


Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox.

Profile
My love




Followers
Talk here



Old Stories



We dont remember the day, but we remember the momments


Credits!



Template By: Yaya Hatsumi
Big helped: Wanaseoby Afiqah
Owner: Fira
Edit by: Sya Fiqa
Header and cursor: Shahirah