
|
About
Saturday, 13 October 2012 • 11:17 • 0 comments ![]()
Hello peeps , i wanna to intro mind back (:
Nama Fira Izza Zafirah Binti Ahmad Tarmizi , I'm thirteen years old . I studying at SMK Telok Mas . Exactly , Fira bukannya berasal daripada SK Telok Mas , Fira daripada SK Pulai . Then , Fira dapat 8A dlm UPKK dan 4A 1B dlm UPSR . Fira dpt tawaran utk ke Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Tun Perak . Jyeah , hostel dia yang terbaik , best tapi memenatkan . Fira duduk sana sebulan aja , then Fira pindah Telok Mas atas sebab tertentu . Then , bila Fira masuk Telok Mas , Fira dpt ramai kwn , masa first Fira masuk , ada ramai jugalah yang tak suka Fira , anyway , lepas dieorg siasat , Fira ni baik * cehh puji diri sendiri takpe rite ? * Now , Fira happy bersekolah at SMKTM dan Fira pasti Fira tak salah memilih sekolah . Berbalik semula kepada intro mind , Okay Fira ni sensitif , kekadang Fira emo dan ego . Fira juga kekadang pemalu ta bertempat juga Fira ni mengada sikit dan kuat merajuk . Semua orang pena alaminya rite ? Fira ta perfect , Nobody Perfect rite ? Tapi Fira ni seorang yang kuat , penyabar , senang dipujuk dan Fira ni seorang yang suka membantu kawan . Ya betul , Fira tau semua tu sebab , tu diri Fira , Fira tau diri Fira mcm mana . Okay dan lagipun nama Fira Izza Zafirah is " KekuatanKu PertolonganKu " Okay , sambung lagi , I'm takenn * rasa nak sepak je kalau ada org kat facebook IM kata nak couple boley ? * Ehh , menyampahhlahh , then memintak number Okay , buah hati pengarang jantung Fira ialah Muhammad Zulhilmie Nuzairi . \ Short Info / * Muhammad.Zulhilmie.Nuzairi * Ajoi * sportthirteen * 1 Arif SMKTM . Okay da , da nanti kalau bagi panjang-panjang ada yang nak merampas >< Eh , tak boleh main rembat dia sesukahati je tau , dia tu kita punya . Okay , Fira sayang dia sesangat . ILYFATY .
Okay , citer pasal kengkawan Fira pulak kay , dulu waktu sch rendah , Fira ta akan pernah nak ada BESTFRIENDS sebab dulu semua kwn sch rendah Fira ta buleh dipercayai .
Now , Fira happy because Fira ada group yang selalu ambil berat pasal Fira , Fira juga sering ambil berat pasal dieorg , dieorg ni sporting . Fira sayang dieorg . Nama group Fira LOOPERZ . LooPerz Okay , Looperz Fira nak cakap sikit Fira sayang korang <3 Korang boleh dianggap sebagai nyawa Fira . Tanpa korang Fira ta bernafas . Okay , korang juga dianggap sebagai tulang belakang Fira . Fira sayang korang . Jangan tinggalkan Fira . My besties forever . * Atikah Hanifah - single - * Nur Huda - single - * Arish Wafa Ilyanie - taken - * Nadia Athirah - single - * Nur Khairunnisa - taken - * Fatin Zaffirah - taken - * Farah Atikah - single - * Nurfaizah - single - BESTFRIENDS - Lella - Biela - Myra - Aisyah - Mirsya Norfatihah - Iffa Wahida - Farah Hanani - Arfa Adyla - Nurul Nisa - Mira Hassan - Eiqa - Ika Di Dots - Nana - Rash - Auny - Aiza - Wani - Aina - Nurin - Piaa - Dyba - Wawa Okay , maybe sampai sini saja , hari ni Fira tidur kat rumah nenek Fira dan satu bilik dgn nenek Fira , nenek Fira da bising da ckp off laptop , tidur . Okay , Fira nak tidur dulu , bubye . Salam sayang drpd Izza Zafirah . :* Best regards,
Fira
|
Disclaimer ![]() Hyep. Welcome to my wonderful site. Be nice here. Thank you. Nice to know you Leave your footstep in my cbox. Profile
My love
![]() Follow @izza_zafirah Followers
Talk here
Old Stories ![]() Credits! ![]() Big helped: Wanaseoby Afiqah Owner: Fira Edit by: Sya Fiqa Header and cursor: Shahirah |